Benvidos o blog da ANPA do CEIP de Monterroso

Ola!!!
Benvidos a iste blog, voso blog.

Isto que estades a ler nestes intres e o resultado do esforzo que un grupo de nais e pais de alumnos do Colexio de Educación Infantil e Primaria de Monterroso quere compartir con todos vos.

Estreamos década, e con ela estreamos tamén este espazo común de comunicación entre todos, esta fiestra aberta o mundo pola que poderemos amosar parte do noso traballo, e falar dos temas que nos afectan, e tamén, como non, ver aquilo que queirades que vexamos e escoitar aquilo que queirades que escoitemos.

Logo

Neste novo espazo procuraremos ir engadindo toda aquela información que dun xeito ou outro nos afecta dalgún modo. É un espazo colaborativo no que entre todos tentaremos acadar un lugar de xuntanza eficaz, útil e aberto a todos. Circulares, xuntanzas, actividades extraescolares, opinións, inquedanzas… todo terá cabida se ten relevancia no interese común. Interese, que como non pode ser doutro xeito, está indudablemente presidido polos nosos fillos e fillas, a súa educación, o seu crecemento como personas, e en xeral no seu benestar.

De novo, benvidos a todos.

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Varios. Ligazón permanente.

23 Responses to Benvidos o blog da ANPA do CEIP de Monterroso

  1. Alexandra Sofia Gomes Gonçalves di:

    me gustó mucho las fotos!!

  2. TERESA (NAI DE SAMUEL) di:

    NORABOA A TODAS/OS QUE ESTADES FACENDO ESTA LABOR PARA TODOS DESINTERESADAMENTE. GRACIÑAS.

  3. Natalia di:

    Hola, me gustó mucho el blog del anpa, enhorabuena!!!

  4. Alba Vázquez García di:

    Gústaronme moito as fotos, grazas por facernos pasar tan bos momentos.

  5. LOURDES di:

    Como siempre estais diciendo verdades a medias…
    El articulo 12 de los estatutos…dice que las renuncias voluntarias comunicadas por escrito a la junta directiva o por el incumplimiento de las obligaciones inherentes al cargo, podran cubrirse provisionalmente por miembros que designe la junta directiva hasta que se celebre la primera reunion de la asamblea general.
    Por lo tanto:
    -En ningun momento he dejado de asumir mis responsabilidades y obligaciones con el anpa. O el no poder asistir a una reunion del consejo escolar por ENCONTRARME TRABAJANDO es no cumplir con mis obligaciones?, entonces todas las que estais en la junta teniais que estar fuera,porque todas en algun momento habeis faltado o a alguna reunion o actividad y nadie os ha dicho nada, ni lo ha considerado no cumplir con vuestra obligacion. O mandasteis a alguien a esa reunion en mi nombre? Por supuesto que NOOOOOOOOOOOOOO.
    Por lo tanto espero que no faltais a la verdad y que esto se publique en el blog del anpa.Puesto que tambien se quedo en que se iban a publicar las criticas que mas que un blog para dejar comentarios es para haceros la pelota y en este mundo hay que asumir las quejas…QUE NO SOIS PERFECTAS Y COMETEIS HERRORES.

    • adminanpa di:

      Grazas pola túa aportación Lourdes. Coidamos que e positivo para todos ter a información o máis completa e precisa posible, e para iso e importante contar coa colaboración de todos.

      De tódolos xeitos, e para que quede o máis claro e accesible posible, copiaremos íntegra esta aportación no lugar que lle corresponde (iste e un post de benvida ó blog publicado o 1 de xaneiro de 2011 que non ten ningunha relación co comentario). De este modo, quen queira saber cal e o motivo deste comentario pode dirixirse a entrada desde blog publicada o 20/09/2011 de nome: Acta de Xunta Ordinaria: xuño 2011

  6. Lucas di:

    Hola chicas. Os deseo lo mejor para este curso que empieza. Despues de vuestro merecido descanso estival para llenaros de energia, me imagino que vendreis cargadas de nuevas ideas, no necesitais más.
    Lucas

    • adminanpa di:

      Grazas Lucas. O certo e que o descanso sentounos bastante ben. De feito tan ben, que ainda estamos rematando algunha entrada do anterior curso.

      En fin. En breve estaremos ó día e concentradas neste novo curso que xa comezou e que representa un novo reto.

  7. geLes di:

    Mucha suerte en este año escolar que se inicia.Sé que os lo deseo con retraso pero es mi deseo para la las niñas-os y vosotras-os los docentes y grupo de colaboración.
    Saludos desde esta esquina de la mar cantabrica.

  8. geLes di:

    Hola

    como se va hacercando las fechas navideñas la escuela ira poniendose al dia en arbolitos y demas cosillas relacionadas con la alegria de los niños-as.

    Desde esta esquina del Cantabrico os ruego colgeis alguna foto de esas proximas fiestas.
    Gracias

  9. geLes di:

    Pido disculpas por mi falta de ortografia al decir “hacercando” cuando lo corecto es acercando.Mil perdones.

  10. Lucas di:

    Hola ANPA hola Geles
    Ya estám estas madres trabajadoras comenzando el curso con que nos sorprederan este año. Ya sabes que lo suyo es un NO STOP. Como me alegro por esos niños no saben la suerte que tienen, ya verás cuando empiecen a publicar cosas en su blog, vamos a flipar. Como me gusta.
    Mucha fuerza para seguir trabajando.
    Lucas

  11. geLes di:

    A ver que hacen estas proximas Navidades para sorprendernos.Me alegraria ver fotos de esos niños-as que haran mas grande Monterroso y Galicia en general.
    Saludos desde este rincon del mar Cantabrico para ti,Lucas.Para todos-as

  12. adminanpa di:

    geLes, Lucas: grazas polos vosos folgos. E moi gratificante saber que hai xente, coma vos, interesada polo traballo que facemos cos nenos e nenas.

    Con respecto as actividades desenvolvidas neste curso ata o momento, o certo é que xa se fixeron algunhas cousas e serán publicadas en breve. Estamos un pouquiño retrasados con respecto a algunhas publicacións pero esperamos poñernos o día de inmediato.

  13. Lucas di:

    Hay madre, menuda fiesta se han marcado para el SAMAIN, supongo que significa Halloween en gallego. Asi me gusta cada año más y mejor.
    Felicidades Chicas

  14. Rasputin di:

    Ola ANPA:
    Este e o meu último ano no IES, os vosos fillos teñen que estar moi orgullosos de vós, pola vosa entrega e polo ben social que estades a facer.
    FELICIDADES TRABALLADORAS.
    Rasputin

  15. FELICIDADES POLO GRANDIOSO TRABALLO QUE FIXESTES. GUSTOME VER A CARA E OS SORRISOS DOS NENOS NA PANTALLA, VESE QUE ESTAN FELICES, MOITO TIVERON QUE APRENDER E DISFRUTAR
    FELICIDADES POLA MENCIÓN ESPECIAL, QUE É O VOSO RECOÑOCEMENTO O VOSO MOI BO TRABALLO.
    DOLORES FERNANDEZ

  16. adminanpa di:

    Grazas. Moitas grazas.

    Rasputin, Dolores Fernández. De verdade que agradecemos moito as vosas palabras. E para nós de moita axuda saber que contamos co voso apoio.

    Esperamos que esteades a pasar unhas boas festas.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s